МЕТОДИЧНА РОБОТА

Методичний кабінет закладу дошкільної освіти– є центром методичної допомоги практичним працівникам та поширення науково-психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку.

Методична служба виконує разом з адміністрацією й педагогічним колективом і за їхнім запитом наступні функції:

  1. забезпечення професійною інформацією;
  2. організація методичної й науково-дослідної роботи ЗДО;
  3. підтримка експериментальної роботи педагогів в ЗДО;
  4. діагностика й аналіз освітнього процесу;
  5. організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;
  6. допомога педагогам в підготовці до атестації;
  7. організація підвищення кваліфікації;
  8. допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;
  9. виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
  10. участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;
  11. виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
  12. допомога, участь у розробці й проведенні експертизи інноваційних програм, методик, навчальних планів;
  13. методична допомога в проведенні відкритих заходів допомога у проведенні професійних конкурсів.

Пріоритетні завдання на 2023 / 2024 навчальний рік:

1. Створення освітнього середовища, яке мотивує, активізує, зберігає та розвиває.

2. Продовжувати формувати соціально-громадянську компетентность у дошкільників з метою зміцнення національної ідентичності дітей.

3. Психологічний супровід та підтримка учасників освітнього процесу в умовах воєнного та післявоєнного стану.

Удосконалення роботи по підвищенню професіоналізму та ефективної праці педагога

1. Продовжувати роботу над впровадженням державних стандартів освіти, іінноваційних технологій навчання і виховання, комп’ютеризації й інформатизації навчально-виховного процесу, реалізації концепції національного та громадянського виховання.
2. Організаційно-методичне забезпечення розвитку ЗДО, сприяння розвитку педагогічної творчості, експериментально-дослідницькій роботі, впровадженні результатів наукових досліджень, передового досвіду, педагогічних технологій.
3. Забезпечення інтеграції навчального процесу, науки і практики: узагальнення досвіду роботи, розробка рекомендацій.
4. Інформаційне забезпечення педагогічних працівників, з проблем освіти,педагогіки, психології, інформування про досягнення науки, передового педагогічного досвіду.
5. Впровадження в практику методичної роботи інноваційних методів(моделювання фрагментів занять, розв’язання педагогічних ситуацій, ділові ігри, дискусії, майстер - класи тощо).
6. Популяризація системи роботи ЗДО через батьківські збори, засоби масової інформації тощо.

Навчально-методична робота з педагогами:

  • курси підвищення кваліфікації;
  • науково-практичні семінари;
  • розв'язання актуальних освітніх проблем в творчих группах;
  • узагальнення досвіду робіт педагогів

Навчання педагогів відбувається в інтерактивних формах спілкування, це:

  • круглий стіл, диспут,консультації;
  • інтерактивні лекції;
  • навчальні тренінги;
  • семінари,семінари-практикуми,науково-практичні семінари,семінари для педагогів спеціальних груп;
  • вивчення структури та оснащення матеріального середовища;спостереження колективних форм діяльності дітей, індивідуальної самостійної роботи дітей, взаємовідвідування відкритих занять.

Принципи співпраці з педагогами:

  • реформування поглядів педагогів на основі зміни пріоритетів освітнього процесу;
  • зміна уявлень про ефективність педагогічної діяльності та педтехнологій.

Співпраця з батьками:

  • батьківські всеобучі з питань адаптації малюків до садочка, підготовки до школи, навчання дітей;
  • індивідуальні консультації у вихователів, вчителів дефектологів, практичного психолога;
  • виставки сумісних творчих робіт дітей та батьків;
  • перегляди батьками групових занять у педагогів;
  • сімейні свята та розваги.

Кiлькiсть переглядiв: 1024