Основна мета закладу:

- створення сприятливих умов для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності, базису особистісної культури через відкриття світу в його цілісності та різноманітності; зміцнення та розвиток матеріально-технічної та навчально-методичної бази; забезпечення економічних і соціальних гарантій для професійної самореалізації педагогічних працівників.

НАЙГОЛОВНІШЕ В НАШІЙ РОБОТІ - це Робота з дітьми

Зростаємо в гармонії:

Я

- фізичний розвиток

- розумовий розвиток

- розвиток особистості

- розвиток творчості

Я – фізично сильний малюк.
Загально - зміцнюючі заходи забезпечуються через щоденні режимні моменти: ранкову гімнастику, гімнастику пробудження, дихальну гімнастику, загартовуючи процедури, фізкультхвилинки, заняття з фізкультури. Для цього обладнані спортивний зал, спортивні та ігрові майданчики.Реабілітація та корекційно-розвивальна робота здійснюється висококваліфікованими спеціалістами. З дітьми, що мають вади слуху, мовлення та інтелекту працюють дефектологи, психологи.
Я – розумник.
Специфікою нашого садочка є те, що більшість груп відвідують діти, що мають порушення слуху.

Нам невідомо, як шепоче листя,
Як стрибунець стрекоче у травичці.
Але ми чути вчимося разом зі словом
Всіляко пізнаємо рідну нашу мову,
А це: дактиль і жест, письмо і слово,
Які без рухів та без гри і дива
Зрозуміти та почути неможливо.
В два роки вимовляємо ми перші звуки;
І поступово пізнаємо всі науки:
Вчимось читати, чути, говорити,
Лічити, малювати та співати,
А ще й родину, друзів поважати І любити…

Гарасюта В.П. вихователь ДНЗ №240
/Files/images/p9300089.jpg
Порушення слуху різного рівня ведуть за собою відставання психофізичного розвитку і головне – відсутності мовлення – яка являється найважливішим інструментом пізнання, мислення, соціально-комунікативної компетентності дитини.Корекційно-педагогічна робота спрямована на розвиток у дітей раннього віку здатності орієнтуватися в оточуючому середовищі та на корекцію відхилень у розвитку, пов'язаних зі структурою основного дефекту – порушення слуху і мовлення. У корекційно-розвивальній роботі велике місце надається іграм для розвитку дихання, голосу, артикуляції, загальної та дрібної моторики, сенсорики. Результатом цієї клопіткої праці є те, що більшість глухих та туговухих дітей оволодівають мовленням та читанням ще в ранньому віці в освітньо-розвиваючих заняттях
вихователями, дефектологами, психологами застосовуються новітні технології. Використовуються розвиваючі методики з використанням піску, води, методики малювання пальцями, методика М.Монтессорі, навчання читання М.О.Зайцева, Г.Домана.
Діти навчаються в грі.
Я – особистість
У вихованцях підтримується
будь-яке власне досягнення, підкреслюється їх індивідуальність.Розвиваючи особистість, одночасно ми виховуємо патріотизм, навчаючи традиціям рідного народу.
Я – творчий малюк.
Створюються умови для народження ініціатив, цінується оригінальність, нестандартність у вирішенні завдань.




Освітньо-виховну функцію забезпечують:

  • - вихователь (навчання і виховання в різних видах діяльності: заняття, ігрова діяльність, режимні моменти, прогулянка, гурткова робота);
  • - учитель-дефектолог (обстеження слуху і мовлення дітей, навчання на фронтальних і індивідуальних заняттях – основна форма корекційно-відновлювальної роботи з дітьми);
  • - практичний психолог (діагностика інтелекту та емоційно-вольового стану);
  • - лікарі (медичне обстеження дитини, рекомендації по лікуванню, протезуванню, профілактичні заходи, направлені на збереження залишкового слуху дитини);
  • - батьки (тісний взаємозв’язок з учителями, вихователями, лікарями, дотримання єдиних вимог в роботі з дітьми) - Громадські організації (спільне проведення свят, виставок, розваг)


240 22

Кiлькiсть переглядiв: 537