Основна мета закладу:
- створення сприятливих умов для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності, базису особистісної культури через відкриття світу в його цілісності та різноманітності; зміцнення та розвиток матеріально-технічної та навчально-методичної бази; забезпечення економічних і соціальних гарантій для професійної самореалізації педагогічних працівників.
НАЙГОЛОВНІШЕ В НАШІЙ РОБОТІ - це Робота з дітьми
Зростаємо в гармонії:
Я
- фізичний розвиток
- розвиток мовлення
- розумовий розвиток
- розвиток особистості
- розвиток творчості
Я – фізично сильний малюк. Загально - зміцнюючі заходи забезпечуються через щоденні режимні моменти: ранкову гімнастику, гімнастику пробудження, дихальну гімнастику, загартовуючи процедури, фізкультхвилинки, заняття з фізкультури. Для цього обладнані спортивний зал, спортивні та ігрові майданчики.Реабілітація та корекційно-розвивальна робота здійснюється висококваліфікованими спеціалістами. З дітьми, що мають вади слуху, мовлення та інтелекту працюють дефектологи, психологи. | |
---|---|
Я – розумник. Специфікою нашого садочка є те, що більшість груп відвідують діти, що мають порушення слуху. Нам невідомо, як шепоче листя, Як стрибунець стрекоче у травичці. Але ми чути вчимося разом зі словом Всіляко пізнаємо рідну нашу мову, А це: дактиль і жест, письмо і слово, Які без рухів та без гри і дива Зрозуміти та почути неможливо. В два роки вимовляємо ми перші звуки; І поступово пізнаємо всі науки: Вчимось читати, чути, говорити, Лічити, малювати та співати, А ще й родину, друзів поважати І любити… Гарасюта В.П. вихователь ДНЗ №240 | |
Порушення слуху різного рівня ведуть за собою відставання психофізичного розвитку і головне – відсутності мовлення – яка являється найважливішим інструментом пізнання, мислення, соціально-комунікативної компетентності дитини.Корекційно-педагогічна робота спрямована на розвиток у дітей раннього віку здатності орієнтуватися в оточуючому середовищі та на корекцію відхилень у розвитку, пов'язаних зі структурою основного дефекту – порушення слуху і мовлення. У корекційно-розвивальній роботі велике місце надається іграм для розвитку дихання, голосу, артикуляції, загальної та дрібної моторики, сенсорики. Результатом цієї клопіткої праці є те, що більшість глухих та туговухих дітей оволодівають мовленням та читанням ще в ранньому віці в освітньо-розвиваючих заняттях вихователями, дефектологами, психологами застосовуються новітні технології. Використовуються розвиваючі методики з використанням піску, води, методики малювання пальцями, методика М.Монтессорі, навчання читання М.О.Зайцева, Г.Домана. Діти навчаються в грі. | |
Я – особистість У вихованцях підтримується будь-яке власне досягнення, підкреслюється їх індивідуальність.Розвиваючи особистість, одночасно ми виховуємо патріотизм, навчаючи традиціям рідного народу. | |
Я – творчий малюк. Створюються умови для народження ініціатив, цінується оригінальність, нестандартність у вирішенні завдань. |
Освітньо-виховну функцію забезпечують:
- - вихователь (навчання і виховання в різних видах діяльності: заняття, ігрова діяльність, режимні моменти, прогулянка, гурткова робота);
- - учитель-дефектолог (обстеження слуху і мовлення дітей, навчання на фронтальних і індивідуальних заняттях – основна форма корекційно-відновлювальної роботи з дітьми);
- - практичний психолог (діагностика інтелекту та емоційно-вольового стану);
- - лікарі (медичне обстеження дитини, рекомендації по лікуванню, протезуванню, профілактичні заходи, направлені на збереження залишкового слуху дитини);
- - батьки (тісний взаємозв’язок з учителями, вихователями, лікарями, дотримання єдиних вимог в роботі з дітьми) - Громадські організації (спільне проведення свят, виставок, розваг)
240 22